søndag 21. august 2016

Velfortjent! Sommerens Servicehelt

Sigrid Sandberg på No19 Hammerfest med gave fra kunde
Sigrid Sandberg på NO19 Hammerfest ble kåret til Sommerens Servicehelt av HSMAI. Velfortjent!

Sigrid møter alltid meg som kunde med en vennlig og snill tilnærming. Hun ser meg og spør om jeg trenger hjelp. Er jeg på jakt etter spesifikke produkter leter hun opp leveransemuligheter dersom hun ikke har dette i butikken, eller dersom hun vet at dette selges hos andre i Hammerfest anbefaler hun meg å gå til dem. Sigrid elsker jobben sin og det lyser lang vei. Jeg blir skikkelig glad av å besøke butikken, og går gjerne dit en liten tur - også på en dårlig dag - for jeg føler meg så mye bedre etterpå.

HSMAI (Hospitality Sales and Marketing Association International og Fans of Good Service) er en global serviceorganisasjon som deler ut Serviceprisen i Norge i sommer. I 2013 var det 33 personer i Norge som mottok denne prisen.

På hjemmesiden til Fans of Good Service kan du se en filmsnutt fra da Sigrid ble overrasket med prisen: Sigrid er sommerens servicehelt i Hammerfest.